Повідомлення про оприлюднення регуляторного акта - проекту рішення Розівської селищної ради «Про зат


  • Оголошення про оприлюднення 2011 рік
  •  Оголошення про оприлюднення 2012 рік
  •  
  •  
    Оголошення про громадське обговорення з питання перейменування вулиць 
    смт. Розівка, с.Першотравневе
     
         Розівська селищна рада пропонує мешканцям смт.Розівка та с.Першотравневе долучитися до громадського обговореня з приводу перейменування вулиць смт. Розівка та  с. Першотравневе.
     
              Громадське обговорення проводиться відповідно до Постанови КМУ від 24.10.2012р. № 989 «Про затвердження Порядку проведення громадського обговорення під час розгляду питань про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності, які за ними закріплені, об’єктам права власності, які належать фізичним особам, імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій».
     
            9 квітня 2015 року Верховною Радою України було прийнято Закон    № 317-VII «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», відповідно до якого у шестимісячний термін підлягають перейменуванню назви всіх вулиць та населених пунктів, які пов'язані із комуністичним та нацистським тоталітарними режимами.
     
    Варіанти перейменування вулиць:
     
    у смт. Розівка:
     
    вул.Леніна на  вул.Центральна
    вул.Кірова на  вул.Дружби
    вул.Калініна на  вул.Каштанову
    вул.Чапаєва на  вул.Толока
    вул.Фрунзе на  вул.Торгову
    вул.Тельмана на  вул.Сонячна
    вул.Інтернаціональна на вул.Українська
    вул.Карла Маркса на  вул.Зелена
    вул.Пролетарська на  вул.Трудову
     
    с.Першотравневе
    вул.Жовтнева на вул.Мала Верть (історична назва с.Першотравневе)
     
           Пропозиції (зауваження) подаються у письмовій чи усній формі, надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає, при наданні варіантів назви вулиці – із зазначенням теперішньої назви та нового варіанту, у строк до 22 жовтня 2015 року включно. Анонімні пропозиції (зауваження) не розглядаються.
     
            Пропозиції (зауваження) слід надсилати на адресу Розівської  селищної ради: вул.Калініна,15 смт.Розівка, Розівського району, Запорізької області, 70302.
    електронна адреса: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
     
           Номери телефонів, за якими можна отримати консультації з питання, що винесене на громадське обговорення: (06162) 97-2-52, 99-0-65
     
          Оприлюднення результатів громадського обговорення буде проведено після 30 жовтня 2015 року на сайті Розівської  селищної ради та у газеті «Роз інформ».
     
     
  •  
Повідомлення
про оприлюднення регуляторного акта - проекту рішення Розівської селищної ради «Про затвердження Порядку розрахунку та залучення замовників будівництва до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради»
 
         Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою отримання пропозицій, зауважень громадян, суб'єктів господарювання, їх об'єднань, наукових установ та консультативно-дорадчих органів у здійсненні державної регуляторної політики, на офіційному сайті Розівської селищної ради: www.roz.zp.uaта інформаційному стенді 30.10.2013 року розміщено повідомлення про оприлюднення регуляторного акта, проект регуляторного акта - проект рішення Розівської селищної ради «Про затвердження Порядку розрахунку та залучення замовників будівництва до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради» та аналіз його регуляторного впливу.
          Адреса розробника проекту, до якого належить надсилати зауваження і пропозиції та при необхідності ознайомитися з додатковими матеріалами:
Розівська селищна рада, поштова адреса: 70300, Запорізька область, Розівський район, смт. Розівка, вул. Калініна, 15,  телефон: 99-0-65.
          Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються протягом місяця з дня офіційного оприлюднення.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
alt
РОЗІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
РОЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
 РІШЕННЯ
Про затвердження Порядку розрахунку та залучення замовників будівництва до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради
          З метою приведення у відповідність з чинним законодавством механізму залучення коштів замовників на створення і розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради, відповідно до п. 5 ст. 30, ст. 40  Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», з урахуванням роз'яснень Міністерства регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства  України, керуючись ст. 9, ст. 12, ст. 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Розівська селищна рада:  
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити:
1.1.    Порядок розрахунку та залучення замовників будівництва до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури  населених пунктів Розівської селищної ради (додаток 1).
1.2.    Типовий договір про пайову участь (внесок) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради (додаток 2).
 
2.  Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю рекомендувати здійснювати прийняття в експлуатацію об’єктів містобудування, що розташовані на території  селищної ради, виключно при наявності довідки Розівської селищної ради про виконання умов цього рішення.
3.  Органу державної реєстрації прав на нерухоме майно рекомендувати здійснювати державну реєстрацію прав власності на об’єкти містобудування, що розташовані на території Розівської селищної ради, виключно при наявності довідки Розівської селищної ради про виконання умов цього рішення.
4. Оприлюднити дане рішення на офіційному веб-сайті Розівської селищної ради та в місцевих засобах масової інформації.
5.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансів та регуляторної діяльності.
Селищний голова                                                                                                  О.М.Щербань
 
 
Додаток 1
до рішення Розівської селищної ради «Про затвердження Порядок розрахунку та залучення замовників будівництва до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради»

ПОРЯДОК
розрахунку та залучення замовників будівництва до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Основною метою Порядку розрахунку та залучення замовників будівництва до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради (далі - Порядок) є забезпечення містобудівної діяльності по створенню та підтриманню повноцінного життєвого середовища, яке включає планування, забудову та інше використання територій, проектування, будівництво об’єктів містобудування, комплексного благоустрою, створення, розвитку, реконструкції об’єктів  інженерного забезпечення і транспортного обслуговування, інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради. 
1.2. Цей Порядок регулює організаційні  відносини, пов’язані з пайовою участю (внеском) замовників у створенні  і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури             населених пунктів селищної ради (далі - Пайова участь (внесок) у розвитку інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради) при укладанні відповідних Договорів, їх облік, контроль за виконанням, а також порядок використання залучених коштів.
1.3. У цьому Порядку терміни та визначення вживаються у такому значенні:
Будівництво – спорудження нового об’єкта будівництва, а також реконструкція, розширення, добудова, реставрація і капітальний ремонт об’єктів будівництва;
Договір – договір про пайову участь (внесок) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради, що укладається між замовником і Розівською селищною радою відповідно до типового договору, затвердженого рішенням Розівської селищної ради;
Замовникфізична або юридична особа, яка має у власності або у користуванні земельну ділянку та подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву (клопотання) щодо її забудови для здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об’єкта будівництва;
Інженерно-транспортна інфраструктура - комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій;
Об’єкт будівництва (далі - Об'єкт) окрема будівля або споруда, на будівництво і реконструкцію яких має бути складена проектна документація;
Проектна документація – затверджені текстові і графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошторис об'єктів будівництва;
Пайова участь (внесок) – кошти замовників, що вносяться ними у відповідності до цього Порядку на підставі погоджених розрахунків;
Соціальна інфраструктура - навчальні заклади, заклади культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення.
Пайова участь (внесок) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури полягає у відрахуванні замовником до місцевого бюджету коштів для забезпечення створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села.

1.4. Дія цього Порядку поширюється на всіх Замовників незалежно від їх форми власності при новому будівництві, розширенні, реконструкції та реставрації, зміни цільового (функціонального) призначення, технічного переоснащення об’єктів, крім випадків передбачених п. 1.5. розділу 1 цього Порядку.

1.5. До пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради не залучаються Замовники у разі будівництва:

1) об'єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

2) будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;
3) будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;
4) індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;
5) об'єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;
6) об'єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об'єктів соціальної інфраструктури;
7) об'єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;
8) об'єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об'єктів енергетики, зв'язку та дорожнього господарства (крім об'єктів дорожнього сервісу);
1.6. Замовник не залучається до пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради відповідно до пп. 6) п. 1.5. розділу 1 цього Порядку у випадку, коли Замовник будівництва об’єкта основного призначення на виділеній йому під таке будівництво земельній ділянці одночасно з будівництвом об’єкта споруджує на цій земельній ділянці об’єкт соціальної інфраструктури, який замовник будівництва погоджується збудувати добровільно за погодженням із Розівською селищною радою в рамках планового забезпечення відповідної території необхідним елементом соціальної інфраструктури згідно з відповідною затвердженою містобудівною документацією на місцевому рівні (генеральний план населеного пункту, план зонування території, детальний план території) та в подальшому добровільно та безоплатно передати у комунальну власність територіальної громади.
2. ВИЗНАЧЕННЯ ВЕЛИЧИНИ ПАЙОВОЇ УЧАСТІ (ВНЕСКУ)
2.1. Величина пайової участі (внеску) у розвитку інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради  визначається у Договорі, укладеному з Розівською селищною радою (відповідно до встановленого Розівською селищною радою розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.
2.2. У разі коли загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта не визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, вона визначається  виходячи з опосередкованої вартості спорудження житла, установленої центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури для Запорізької  області станом на дату укладання Договору.
2.3. При будівництві житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями пайова участь (внесок) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури розраховується як сума складових:
- перша – величина пайової участі (внеску) замовника, розрахована за нормативами під житлову частину будинку відповідно до цього Порядку;
- друга (або наступні) – величина пайової участі (внеску) замовника, розрахована за нормативами під нежитлову частину будинку відповідно до цього Порядку.
2.4. При проведенні реконструкції об’єкту, цільове призначення якого не змінюється, розрахунок величини пайової участі (внеску) здійснюється відповідно до цього Порядку виходячи з додаткової площі, що виникає в результаті такої реконструкції.
2.5. Розмір пайової участі (внеску) у розвитку інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради з урахуванням інших передбачених законом відрахувань, становить:
1) 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта - для нежитлових будівель та споруд;
2) 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта - для житлових будинків;
3) 5 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта - для реконструкції, розширення, добудови, реставрації і капітального ремонту, зміни цільового (функціонального) призначення, технічного переоснащення нежитлових будівель та споруд;
4) 2 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта - для реконструкції, розширення, добудови, реставрації і капітального ремонту, зміни цільового (функціонального) призначення житлових будинків.
Величина Пайового участі (внеску) визначається в строк не пізніше 10 робочих днів з дня реєстрації звернення (клопотання) Замовника про укладення з Розівською селищною радою Договору та доданої до нього проектної документації, що підтверджує вартість будівництва (реконструкції) об'єкту і його техніко-економічні показники.
2.6. Якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об'єктів інженерної інфраструктури (крім мереж, призначених для передачі та розподілу електричної енергії, трубопроводів, призначених для розподілу природного газу, транспортування нафти та природного газу) поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі (внеску) зменшується на суму їх кошторисної вартості за умови передачі побудованих Замовником  інженерних мереж та/або об'єктів у комунальну власність територіальної громади селища.
У разі якщо кошторисна вартість будівництва інженерних мереж та/або об'єктів інженерної інфраструктури (крім мереж, призначених для передачі та розподілу електричної енергії, трубопроводів, призначених для розподілу природного газу, транспортування нафти та природного газу) перевищує розмір пайової участі (внеску) Замовника, визначеної Договором, Розівська селищна рада приймає рішення про відшкодування замовнику різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі (внеску) за умови передачі побудованих Замовником інженерних мереж та/або об'єктів у комунальну власність територіальної громади смт. Розівка. Порядок відшкодування замовнику різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі (внеску) замовника у розвитку інфраструктури смт. Розівки визначається рішенням селищної ради, де обов’язково зазначається об'єм і джерело коштів відшкодування Замовникові різниці між здійсненими витратами і розміром пайової участі в розвитку інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради та в договорі (додатковій угоді до Договору) укладеного між ним та Розівською селищною радою на підставі такого рішення селищної ради.
При будівництві інженерних мереж та/або об’єктів інженерної інфраструктури кошторисна вартість яких перевищує розмір пайової участі (внеску) Замовника Замовник зобов’язаний попередньо погодити з Розівською селищною радою проектну документацію такого будівництва. У випадку не погодження з Розівською селищною радою проектної документації щодо будівництва інженерних мереж та/або об’єктів інженерної інфраструктури, кошторисна вартість яких перевищує розмір пайової участі (внеску) Замовника, Розівська селищна рада може відмовити у відшкодуванні різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі (внеску) замовника у розвитку інфраструктури смт. Розівки.
2.7. У випадках коли замовник має важливе соціально-економічне значення для територіальної громади або приймає активну участь у соціально-економічному розвитку села та його інфраструктури розмір пайової участі у розвитку інфраструктури може встановлюватися окремим рішенням Розівської селищної ради.

3. ЛИСТ-ЗГОДА ЗАМОВНИКА ПРО ПРИЙННЯТТЯ УЧАСТІ В СТВОРЕНІ І РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТУВ РОЗІВСЬКОЇ

СЕЛИЩНОЇ РАДИ

3.1. Лист-згода замовника про прийняття участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради є обов’язковим документом при наданні вихідних даних та/або прийнятті виконавчим комітетом Розівської селищної ради рішення про надання дозволу на проектування та будівництво.
3.2. Листом-згодою замовник бере на себе зобов’язання в подальшому при будівництві об’єкту взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села та вчасно, не пізніше ніж за 15 робочих днів до введення в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, подати до Розівської селищної ради звернення (клопотання) про укладення Договору.
3.3. У містобудівних умовах та обмеженнях визначаються вимоги щодо пайової участі замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села.
 
4. ПОРЯДОК УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ І СПЛАТИ ПАЙОВОЇ УЧАСТІ (ВНЕСКУ)
4.1. Замовники зобов’язані прийняти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради на підставі Договору, крім випадків передбачених п. 1.5. розділу 1 цього Порядку .
4.2. Замовники зобов'язані не пізніше ніж за 15 робочих днів до введення в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта подати до Розівської селищної ради звернення (клопотання) про укладення Договору.
4.3. Розмір пайової участі (внеску) визначається протягом 10 робочих днів з дня реєстрації Розівською селищною радою звернення (клопотання) замовника про укладення Договору та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об’єкта з техніко-економічними показниками (декларація про готовність об’єкта до експлуатації, акт готовності об’єкта до експлуатації чи інший документ в якому буде зазначено код будівлі відповідно до Державного класифікатора будівель і споруд ДК 018 – 2000, затвердженого наказом Держстандарту України від 17.08.2000 № 507).
4.4. Договір укладається в строк не пізніше 15 робочих днів з дня реєстрації Розівською селищною радою звернення (клопотання) Замовника.
4.5. Замовники, які здійснили будівництво об’єктів містобудування без відповідного документа, який дає їм право виконувати будівництво зобов’язані протягом семи днів після прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію подати до Розівської селищної ради звернення (клопотання) про укладення Договору з документами, що підтверджують вартість будівництва об’єкта з техніко-економічними показниками (зареєстрована декларація про готовність об’єкта до експлуатації, сертифікат виданий на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації).
4.6. Істотними умовами Договору  є:
- розмір пайової участі (внеску);
- терміни (графік) оплати пайової участі (внеску);
- відповідальність сторін.
Невід'ємною частиною  договору є розрахунок величини пайової участі (внеску) замовника у  створення  інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради.
4.7. Пайова участь (внесок) сплачується в повному обсязі разовим платежем або частинами, відповідно до графіку, який є невід’ємною частиною Договору. У разі зміни фактичної вартості Об'єкту від розрахункової, сума пайової участі (внеску) коригується Розівською селищною радою відповідно до даних про фактичні витрати по Об'єкту, підтверджені проектною документацією шляхом підписання додаткової угоди до Договору.
4.8. Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту сплачуються в повному обсязі до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.
У разі несвоєчасної або неповної оплати Пайової участі (внеску), передбаченої Договором, Замовник несе відповідальність відповідно до чинного законодавства України та Договору.
4.9. Не виконання замовниками вимог цього Порядку в частині термінів укладення Договору та сплати коштів пайової участі (внеску) до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію не звільняє їх від обов’язку укладення Договору та сплати пайової участі (внеску)  після прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.
5. ПОРЯДОК ПРИЙОМУ В КОМУНАЛЬНУ ВЛАСНІСТЬ ІНЖЕНЕРНИХ МЕРЕЖ І ОБЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ, ПОБУДОВАНИХ ЗАМОВНИКОМ ЗА МЕЖАМИ ЙОГО ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ
5.1. Для розгляду питання щодо зменшення пайової участі (внеску) або відшкодування різниці між здійсненими витратами на будівництво інженерних мереж та/або об’єктів інженерної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради та розміром пайової участі (внеску) замовника у розвитку інфраструктури смт. Розівки відповідно до п. 2.6. розділу 2 цього Порядку Замовник подає до Розівської селищної ради заяву про передачу в комунальну власність територіальної громади смт. Розівки інженерно-транспортної інфраструктури, побудованої за рахунок власних коштів.  До заяви додаються наступні документи:
- технічні умови на будівництво інженерних мереж або об'єктів інженерної інфраструктури поза межами земельної ділянки Замовника;
- акт готовності інженерно-транспортної інфраструктури до експлуатації, виданий підприємством, яке видало технічні умови на її будівництво;
- кошторис і акти виконаних робіт по будівництву інженерно-транспортної інфраструктури;
- акти розмежування балансової вартості.
5.2. Розівська селищна рада за результатами розгляду зави про передачу в комунальну власність територіальної громади смт. Розівки інженерно-транспортної інфраструктури, побудованої за рахунок власних коштів Замовника приймає рішення «Про надання згоди на прийняття в комунальну власність територіальної громади смт. Розівки інженерно-транспортної інфраструктури» або дає письмову мотивовану відмову.
5.3. Після передачі Замовником в комунальну власність вказаних інженерних мереж і/або об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, розмір пайової участі (внеску) зменшується на суму їх кошторисної вартості.
 
6. ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ
6.1. Кошти, отримані як пайова участь Замовників об'єктів  містобудування,  можуть  використовуватися виключно на створення і  розвиток  інженерно-транспортної  та  соціальної   інфраструктури  населених пунктів Розівської селищної ради та відшкодування Замовнику різниці між здійсненими витратами на будівництво інженерних мереж та/або об’єктів інженерної інфраструктури та розміром пайової участі Замовника у розвитку інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради.
6.2. Рішення щодо розподілу та цільового використання коштів, отриманих від Замовників будівництва як пайова участь (внесок) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, приймає Розівська селищна рада.
6.3. Спори, пов'язані  з  пайовою  участю  у створенні і  розвитку  інженерно-транспортної  та   соціальної   інфраструктури  смт. Розівки, вирішуються в судовому порядку.
 
 
Секретар  селищної ради                                                                                        Л.Г.Денисенко
                                                                                                                           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 2
до рішення Розівської селищної ради «Про затвердження Порядок розрахунку та залучення замовників будівництва до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради»
 
 
ТИПОВИЙ ДОГОВІР
про пайову участь (внесок) замовника у створенні і
розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради
смт. Розівка
«___» _____________201_ р.
 
Розівська селищна рада, в особі селищного голови Щербаня Олександра Миколайовича, що діє на підставі регламенту роботи Розівської селищної ради затвердженого рішенням від 19.05.06 року № 1, адреса: 70300, Запорізька область, Розівський район, смт. Розівка, вул. Калініна, 15, з однієї сторони, та
_______________________________________________________________________________,
(прізвище, ім’я та по-батькові фізичної особи, з якою укладається договір, або П.І.Б. уповноваженої особи із зазначенням посади та документа, який уповноважує таку особу на укладання договору – для юридичних осіб)
(далі – «Замовник»), що діє на підставі власного волевиявлення, з другого боку, (далі за текстом Договору – «Сторони»), уклали цей Договір про наступне:
 
І. Предмет Договору
1.1. Предметом даного Договору є пайовий внесок Замовника на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради при здійсненні будівництва об’єкта містобудування на умовах, зазначених цим Договором.
1.2. Назва та місце розташування об’єкта містобудування - ________________
1.3. Цільове призначення об’єкта містобудування - _______________________
 
ІІ. Сума договору та умови оплати
2.1. Замовник перераховує кошти на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради у розмірі _________________________________ грн. єдиним платежем (частинами за графіком, згідно додатку №2) на рахунок Розівської селищної ради відповідно до розрахунку (згідно додатку №1) у строк до «___» __________ 201_ року.
2.2 Якщо попередній розрахунок величини пайової участі було проведено відповідно до наданих Замовником укрупнених показників вартості будівництва, такий розрахунок підлягає уточненню з урахуванням фактичної загальної кошторисної вартості будівництва.
2.3. Сплата коштів Замовником на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради здійснюється у безготівковій формі на рахунок №________________, код _____________, МФО ______________________, ККД __________________, банк одержувача: ____________________________________.
                                                     (банківські реквізити уточнюються на момент перерахування коштів).
 
ІІІ. Права і обов’язки сторін
3.1. Замовник зобов’язується перерахувати кошти в сумі, зазначеній у п. 2.1. розділу 2 цього Договору до «____»___________201_ єдиним платежем (частинами згідно з Графіком оплати (додаток 2), що є невід’ємною частиною цього Договору).
3.2. У разі внесення змін до проектної документації, які спричиняють зміни техніко-економічних показників будівництва, Замовник зобов’язується звернутися із клопотанням до Розівської селищної ради про внесення відповідних змін до цього Договору.
3.3. Розівська селищна рада проводить розрахунок пайового внеску та контролює виконання умов цього Договору.
3.4. Розівська селищна рада зобов’язується прийняти у комунальну власність інженерні мережі та/або об’єкти інженерної інфраструктури, збудовані Замовником відповідно до проектної документації поза межами земельної ділянки, відведеної Замовнику під забудову та відшкодувати Замовнику вартість їх будівництва за рахунок зменшення величини пайової участі в порядку встановленому Розівською селищною радою.
 
ІV. Відповідальність сторін та вирішення спорів
4.1. Сторони несуть відповідальність за виконання цього Договору в межах чинного законодавства.
4.2. Всі спірні питання вирішуються шляхом переговорів або у судовому порядку.
4.3. У випадку несвоєчасного внесення коштів як пайової участі в розвитку інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради Замовник сплачує пеню в розмірі 0,1 % від загальної суми пайової участі, визначеної п. 2.1 розділу 2 цього Договору, за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діє на момент прострочення виконання зобов’язання.
 
V. Інші умови
5.1. Зміни і доповнення до цього Договору вносяться за взаємною згодою Сторін шляхом укладання відповідних угод, які є невід’ємною частиною цього Договору, або в судовому порядку.
5.2. Одностороння зміна умов або одностороння відмова від цього Договору не допускається.
5.3. Цей Договір укладений Сторонами добровільно. При укладанні Договору майнових прав і претензій Сторони одна до іншої не мають.
5.4. Договір складено в 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Замовника, другий – у Розівській селищній раді.
5.5. Договір набуває чинності з моменту підписання сторонами і діє до повного його виконання.
5.6. Додатки до Договору:
№ 1. - розрахунок величини пайової участі (внеску) Замовника у створені і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури  селища;
№ 2. - графік оплати пайової участі (внеску) (якщо оплата проводиться відповідно до графіка).
 
VІ. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ:
 
Розівська селищна рада Розівського району Запорізької області
місцезнаходження: 70300, Запорізька область, Розівський район, смт. Розівка,  вул. Калініна,15                                    
код ЄДРПОУ:
п/р____________________________________
в _____________________________________
МФО__________________________________
 
Замовник
________________________________________
місцезнаходження:________________________
код ЄДРПОУ:____________________________
п/р______________________________________
в _______________________________________
МФО____________________________________
 
 
 
 
Селищний голова
 
 
__________________  /___________________/ М.П.
__________________  /_____________________/ М.П.
 
 
 
                                                                                                  Додаток 1
                                                                      до Договору про пайову участь у  
                                                                      розвитку інфраструктури території          
                                                                      Розівської селищної  ради від “__”____20__ р. №
 
РОЗРАХУНОК
величини пайової участі в розвитку інфраструктури території
Розівської селищної  ради
 
смт. Розівка                                                                                                “___”___________201_р.
          Розівська селищна рада, в особі селищного голови Щербаня Олександра Миколайовича, що діє на підставі регламенту роботи Розівської селищної ради затвердженого рішенням від 19.05.06 року № 1, адреса: 70300, Запорізька область, Розівський район, смт. Розівка, вул. Калініна, 15, з однієї сторони, та
__________________________________________________________________________ надалі іменований “Замовник”, з іншої сторони, які далі разом іменуються “Сторони”, відповідно до умов Договору про пайову участь у розвитку інфраструктури території Великоолександрівської сільської ради  від “____”_________201_  р № ________ домовилися про таке:
1. Затвердити розрахунок пайової участі на розвиток інфраструктури   території Розівської селищної ради у зв”язку з будівництвом об”єкта  ______________________________________________,  що знаходиться за адресою _______________________________________________________,
який є грошовим виразом відсоткового значення від загальної кошторисної вартості будівництва об”єкта, установленого відповідно до Закону України від 17.02.11р. №3038 -VI “Про регулювання містобудівної діяльності” та Порядку пайової участі замовників у розвитку інфраструктури  території Розівської селищної ради, затвердженого рішенням  Розівської селищної ради від «__» _________201__р.  № _____ ( далі за текстом- Порядок).
2.  Сплата коштів у вигляді пайової участі  єдиним платежем Договором не передбачено, тому понижуючий коефіцієнт 0,5 відповідно до Порядку не застосовується.
3.   Підставою для здійснення розрахунку, крім зазначених вище документів та нормативно - правових актів , стала надана Замовником проектно - кошторисна документація  на об”єкт будівництва, а саме: ________________________________________________________________________________
4.   Інші документи, що підтверджують вартість будівництва об”єкта містобудування  ( угоди, договори, кошториси): ___________________________________________________________________
5.  Згідно з наданими Замовником документами загальна кошторисна вартість об”єкта будівництва становить:  ______     цифрами( прописом) гривень.
6.  Витрати на виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, улаштування внутрішніх та позамайданчикових інженерних мереж і споруд  та транспортних комунікацій згідно з наданою Замовником документацією становить_____ цифрами( прописом) гривень.
7.     Будівництво інженерних та/або об”єктів, які Замовник має побудувати за межами своєї земельної ділянки згідно з технічними умовами, вартість яких має бути враховано під час розрахунку розміру пайової участі  в розвитку інфраструктури території Розівської селищної ради , на момент підписання цього документа не передбачено.
8.    Розмір пайової участі визначений за формулою , затвердженою п.2.3. Порядку , становить _________цифрами (прописом) гривень:
ПУ = ( ЗКВБ – Вз – Вбм – Вім ) х %
де: ПУ – розмір пайової участі;
ЗКВБ – загальна кошторисна вартість будівництва;
Вз – витрати, пов’язані з придбанням та виділенням земельної ділянки, якщо витрати
враховані в кошторисі;
Вбм – витрати, пов’язані зі звільненням будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, що включають також вартість придбання знесеного майна,
якщо витрати враховані в кошторисі;
Вім – витрати на влаштування позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій, якщо витрати враховані в кошторисі;
% – величина пайової участі від загальної вартості будівництва, визначена згідно з Порядком.
9.    Цей Додаток складено у двох примірниках ,які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Замовника, другий — у виконкомі Розівської селищної ради . Цей Додаток є невід”ємною частиною Договору про пайову участь у розвитку інфраструктури  території Розівської селищної ради від “___”_______20__р. №____, набирає чинності з моменту його підписання та діє протягом усього періоду дії основного Договору.
Розівська селищна рада                                                           Замовник
_____________________________                           _________________________________
_____________________________                           _________________________________
Посада, П.І.Б.                      Підпис                                           Посада, П.І.Б.                      Підпис
                                                                                                                 
 
 
 
                                                                                                                    Додаток 2
                                                                                      до Договору про пайову участь у розвитку               
                                                                                      інфраструктури території Розівської           
                                                                                      селищної ради від “__”____20__ р. №   
 
Графік оплати
коштів пайової участі у розвитку інфраструктури території
Розівської селищної ради
 
 смт. Розівка                                                                                                       “___”________20   р.
          Розівська селищна рада, в особі селищного голови Щербаня Олександра Миколайовича, що діє на підставі регламенту роботи Розівської селищної ради затвердженого рішенням від 19.05.06 року № 1, адреса: 70300, Запорізька область, Розівський район, смт. Розівка, вул. Калініна, 15, з однієї сторони, та
______________________________________________________________ надалі іменований “Замовник”, з іншої сторони, які далі разом іменуються “Сторони”, відповідно до умов Договору про пайову участь у розвитку інфраструктури території Розівської селищної ради  від “____”_________20   р № ________ домовилися про таке:
1.     Оплату за Договором буде здійснено окремими частинами в такому розмірі та у строки:
_____% загального розміру пайової участі , в сумі___________грн. до “___”____20__р.;
_____% загального розміру пайової участі , в сумі___________грн. до “___”____20__р.;
_____% загального розміру пайової участі , в сумі___________грн. до “___”____20__р.;
_____% загального розміру пайової участі , в сумі___________грн. до “___”____20__р.
2.      Цей Додаток складено у двох примірниках ,які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Замовника, другий — у виконкомі Розівської селищної  ради . Цей Додаток є невід”ємною частиною Договору про пайову участь у розвитку території інфраструктури Розівської селищної ради від “___”_______20__р. №____, набирає чинності з моменту його підписання та діє протягом усього періоду дії основного Договору.
 
Розівська селищна рада                                                           Замовник
_____________________________                                  ___________________________
_____________________________                                  ______________________________
 
Посада, П.І.Б.                      Підпис                                  Посада, П.І.Б.   Підпис


АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту рішення Розівської селищної ради «Про затвердження Положення про порядок залучення та встановлення розміру пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради».
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання.
Необхідність прийняття рішення про залучення та встановлення розміру пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб, що здійснюють будівництво (реконструкцію) об'єктів на території населених пунктів Розівської селищної ради, виникла у зв'язку  з необхідністю комплексного рішення багатьох проблем, пов'язаних з поліпшенням та подальшим оновленням інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури сіл Луганське, Першотравневе та смт. Розівки. Ці роботи фінансуються за рахунок коштів селищного бюджету, тому пайові внески інвесторів (замовників) за право реалізувати проект будівництва на території населених пунктів селищної ради  дасть можливість частково компенсувати ці витрати.
Суть проблеми полягає в необхідності прийняття положення, яке б передбачало узагальнюючий порядок визначення розміру, порядку формування та використання пайової участі (внесків) забудовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради.
Вирішення проблеми дозволить зменшити негативний вплив на:
- мешканців населених пунктів, які потерпають від аварій на зношених мережах та комунікаціях, інших незручностей, пов'язаних  із гальмуванням розвитку  інженерно транспортної та соціальної інфраструктури;
-  водіїв транспортних засобів через незадовільний стан доріг населених пунктів селищної ради;
-  інвесторів, які незадоволені станом інфраструктури населених пунктів селищної ради;
-  суб'єктів господарювання, які виконують роботи на об'єктах інфраструктури за бюджетні кошти і не отримують вчасний розрахунок через відсутність коштів у бюджеті селищної ради.
2. Цілі державного регулювання:
Метою цього регуляторного акта є:
— встановлення прозорого та чітко врегульованого порядку визначення величини та сплати пайової участі (внеску) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради для фізичних та юридичних осіб у разі здійснення ним будівництва об'єктів  містобудування на території сіл Першотравневе, Луганське та смт. Розівки;
— забезпечення надходження коштів до селищного бюджету для фінансування розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів селищної ради;

— створення забудовникам сприятливих умов по використанню інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.
Державне врегулювання залучення та встановлення розміру пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Гоголівської  сільської ради впроваджується на підставі ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Іншої альтернативи законодавством для участі інвесторів (забудовників) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради не передбачено.
4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв'язання проблеми.
Положення про порядок залучення та встановлення розміру пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради визначається методика розрахунку пайової участі (внеску) при будівництві нових, реконструкції, реставрації капітальному ремонту існуючих об'єктів містобудування. При визначенні величини пайової участі (внеску) враховується вартість об'єкта та його соціально-економічна важливість для територіальної громади населеного пункту.
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Досягнення цілей, поставлених перед регулюючим впливом запропонованого проекту регуляторного акту, пов'язане з його прийняттям. Дія акта поширюється на всіх замовників, що мають намір здійснювати будівництво (реконструкцію) об'єкта містобудування, крім випадків визначених в даній Методиці.
Запропонований механізм пайової участі замовників у розвитку інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради відповідає вимогам чинного законодавства України.
Залучення замовників до пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради дозволить створити нові та реконструювати діючі об'єкти інфраструктури, а також буде сприяти рівномірному розвитку інфраструктури по всій території смт. Розівка.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.
Впровадження даного регуляторного акта буде сприяти додатковим надходженням коштів до селищного бюджету; стимулювати фізичних та юридичних осіб — інвесторів (забудовників) до раціонального та ефективного використання об'єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради; створювати рівні, чітко визначені умови для різних категорій суб'єктів господарювання.
Таблиця вигод та витрат
Сфера впливу
Вигоди
Витрати
Інтереси держави:
 
1. Збільшення надходжень, що мають цільове спрямування до селищного  бюджету на покращення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради;
2. Можливість здійснення контролю за розвитком будівельного комплексу населених пунктів Розівської  селищної ради.
Відсутні
Інтереси субєктів підприємницької діяльності
1. Право реалізувати свій проект будівництва на території населеного пункту
Сплати пайового внеску
Інтереси громадян
 
1. Покращення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури.
2. Додаткові, кошти, що спрямовуються на вирішення першочергових завдань соціально-економічного розвитку населених пунктів Гоголівської сільської ради. Сплата пайового внеску.
 
Сплата пайового внеску
Строк дії регуляторного акта
Термін дії регуляторного акту необмежений, проте можливий вплив зовнішніх чинників, а саме внесення змін до законодавчих і нормативно - правових актів. У такому разі регуляторний акт буде переглянуто із внесенням до нього відповідних змін.
7. Показники результативності регуляторного акта
-   Кількість укладених договорів про пайову участь у розвитку інфраструктури населених пунктів Розівської селищної ради;
- Розмір додаткових надходжень до селищного бюджету на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури від сплати пайових внесків;
-     Ефективності використання коштів забудовників.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта
Цільова група: фізичні особи та суб'єкти господарювання.
Терміни проведення відстеження результативності:
Базове - до набрання чинності цим регуляторним актом.
Повторне - через рік після завершення заходів з проведення базового відстеження.
Періодичне - через 3 роки після завершення заходів з проведення базового відстеження
Виконавчий комітет Розівської селищної ради
                                                                                                               

  ПРОЕКТ
У К Р А Ї Н А
РОЗІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
РОЗІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
/шостого скликання/
 
Р І Ш Е Н Н Я
 
від «   » ________ 2013 року                                                                                             № _____
 
«Про план діяльності Розівської селищної ради
з підготовки проектів регуляторних актів на 2014 рік»
 
 
         На виконання ст.ст. 7, 32 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Розівська селищна рада
 
 
В И Р І Ш И Л А:
 
  
  1. Затвердити план діяльності Розівської селищної ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2014 рік (додається).
 
 
  1. Доручити секретарю селищної ради забезпечити оприлюднення цього рішення на офіційному сайті селищної ради в мережі Інтернет.
 
 
  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії та виконавчий
      комітет селищної ради.
 
 
 
 
 
 
 
 
Селищний голова                                                                                                   О.М.Щербань
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                     Додаток
                                                                                                                 до рішення Розівської селищної ради
                                                                                    шостого скликання
                                                                                                       від «___» ________ 2013 №___
 
 
План діяльності Розівської селищної ради Розівського району Запорізької області
з підготовки проектів регуляторних актів на 2014 рік
 
п/п
Перелік питань щодо підготовки проектів рішень селищної ради
Мета прийняття рішення селищної ради
Підрозділ відповідальний за підготовку проекту рішення
Строк підготовки проекту рішення
1.
Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду обєктів комунальної власності територіальної громади Розівської селищної ради
здійснення найбільш ефективного та раціонального використання майна , що належить до комунальної власності територіальної громади.
Виконавчий комітет селищної ради
I-півріччя
2.
Про затвердження Порядку погодження режиму роботи обєктів торгівлі та сфери послуг на території Розівської селищної ради
- встановлення прозорого механізму погодження режимів роботи;
- максимальна деталізація всіх процедур погодження режимів роботи;
Покращення якості торговельного, побутового обслуговування населення, можливість впливати на погодження режимів роботи об´єктів торгівлі та сфери послуг в нічний час.  
 
Виконавчий комітет селищної ради
I-півріччя
3.
Про затвердження норм на послуги водовідведення споживачами смт. Розівки на 2014 рік
встановлення контролю за використанням води і скидання стоків споживачами, виконання заходів, направлених на надання більш якісних послуг з водопостачання і водовідведення, отримання прибутку підприємством.
 
 
Виконавчий комітет селищної ради
I-півріччя
4.
Про затвердження Положення про торгівлю з лотків на території смт. Розівки
впорядкування лоткової торгівлі
Виконавчий комітет селищної ради
I-півріччя
5.
Про затвердження Положення про надання земельних ділянок громадянам на території Розівської селищної ради
Встановлення механізму надання земельних ділянок
Виконавчий комітет селищної ради
I-півріччя
 
 
 
Секретар селищної ради                                                                                     Л.Г.Денисенко
 
 

Повідомлення
про оприлюднення
регуляторного акту 

рішення Розівської селищної ради

 

«Про внесення змін до рішення 8 сесії шостого скликання № 3 від 15.07.2011 року «Про затвердження Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Розівської селищної ради»


          Керуючись Законом України ,,Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності“ від 11.09.03 року № 1160-
VI, ст. 143 Конституції України, відповідно до п. 8.3 ст. 8, ст. 10, ст. 12 та ст. 265 Розділу ХІІ «Місцеві податки і збори»,    п. 18 Розділу XX Податкового кодексу України, а також п. 24 ч. 1 ст. 26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Розівською селищною радою  розроблено проект рішення «Про внесення змін до рішення 8 сесії шостого скликання № 3 від 15.07.2011 року «Про затвердження Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Розівської селищної ради», який розміщений на офіційному сайті www.roz.zp.ua в мережі Інтернет.

        

        Адреса розробника проекту, до якого належить надсилати зауваження і пропозиції та при необхідності ознайомитися з додатковими матеріалами:

 

Розівська селищна рада, поштова адреса: 70300, Запорізька область, Розівський район, смт. Розівка, вул. Калініна, 15,  телефон: 99-0-65.

 

         Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються протягом місяця з дня офіційного оприлюднення (до 23.01.2014 р.).

 

 Положення

про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

на території Розівської селищної ради

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки розроблено на підставі Податкового кодексу України.

2. ПЛАТНИКИ ПОДАТКУ.

2.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової нерухомості.

2.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

3. ОБ’ЄКТ ОПОДАТКУВАННЯ.

3.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової нерухомості, в тому числі його частка.

3.2. Не є об’єктом оподаткування:

а) об’єкти житлової нерухомості, які перебувають у власності держави або територіальних громад (їх спільній власності);

б) об'єкти житлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) садовий або дачний будинок, але не більше одного такого об'єкта на одного платника податку;

ґ) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать фізичним особам, які відповідно до закону мають статус багатодітних або прийомних, або малозабезпечених сімей, опікунів, піклувальників дітей, але не більше одного такого об’єкта на сім’ю, опікуна, піклувальника;

д) гуртожитки;

е) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину.

 

4. БАЗА ОПОДАТКУВАННЯ.

4.1. Базою оподаткування є житлова площа об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його часток.

4.2. База оподаткування об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється органом державної податкової служби на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно.

4.3. База оподаткування об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи з житлової площі об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

4.4. У разі наявності у платника податку - фізичної особи більше одного об’єкта оподаткування, в тому числі різних видів (квартир, житлових будинків або квартир і житлових будинків), база оподаткування обчислюється виходячи з сумарної житлової площі таких об’єктів з урахуванням норм підпункту 5.1. пункту 5 цього положення.

5. ПІЛЬГИ ІЗ СПЛАТИ ПОДАТКУ.

5.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 250 кв. метрів;

в) для різних видів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 370 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

Пільги зі сплати податку не надаються на об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності).

5.2. Розівська селищна рада може своїм рішенням встановлювати додаткові пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

Розівська селищна рада до 1 лютого поточного року подає до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта житлової нерухомості відомості стосовно пільг, наданих ними відповідно до абзацу першого цього підпункту.

6. СТАВКА ПОДАТКУ.

6.1. Ставки податку встановлюються за рішенням  селищної ради у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

6.2. Ставки податку для фізичних осіб встановлюються в таких розмірах:

             а) 1 відсоток - для квартири/квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, або житлового будинку/будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів;

             б) 2,7 відсотка - для квартири/квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, або житлового будинку/будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів;

             в) 1 відсоток - для різних видів об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких не перевищує 740 кв. метрів;

             г) 2,7 відсотка - для різних видів об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких перевищує 740 кв. метрів.

6.3. Ставки податку для юридичних осіб встановлюються в таких розмірах:

            а) 1 відсоток - для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів;

            б) 2,7 відсотка - для квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів.

7. ПОДАТКОВИЙ ПЕРІОД.

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

8. ПОРЯДОК ОБЧИСЛЕННЯ СУМИ ПОДАТКУ.

8.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника житлової нерухомості у такому порядку:

             а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи із бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б" підпункту 5.1. пункту 5 цього положення, та відповідної ставки податку;

            б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного виду, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної житлової площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б" підпункту підпункту 5.1. пункту 5 цього положення, та відповідної ставки податку;

            в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної житлової площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту "в" підпункту 5.1. пункту 5 цього положення, та відповідної ставки податку;

           г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів 2 і 3 цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги житлової площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

8.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з підпунктом 8.1 пункту 8 цього положення, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Орган державної податкової служби надсилає податкове повідомлення-рішення зазначеному власнику після отримання інформації про виникнення права власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

8.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

        об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

        розміру житлової площі об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

        права на користування пільгою із сплати податку;

  розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення.

8.4. Органам державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органам, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб щоквартально, у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати органам державної податкової служби відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

8.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають органу державної податкової служби за місцезнаходженням об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової нерухомості декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт.

9. ПОРЯДОК ОБЧИСЛЕННЯ СУМ ПОДАТКУ В РАЗІ ЗМІНИ ВЛАСНИКА ОБЄКТА ОПОДАТКУВАННЯ ПОДАТКОМ.

У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника — починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

Орган державної податкової служби надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

10. ПОРЯДОК СПЛАТИ ПОДАТКУ.

Податок сплачується за місцем розташування об’єкта оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

11. СТРОКИ СПЛАТИ ПОДАТКУ.

Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

             а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

             б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

12.  К О Н Т Р О Л Ь.

 

Контроль за правильністю нарахування, повнотою та своєчасністю сплати збору здійснює Розівське відділення Пологівської МДПІ.

 

 АНАЛІЗ

регуляторного впливу

до проекту рішення Розівської селищної ради

,, Про внесення змін до рішення  сесії шостого скликання № 3 від 15.07.2011 року „Про затвердження Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Розівської селищної ради

 

1. Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо об’єктів нерухомості» від 04.07.2013 р. №403-VII, внесено зміни до ст. 265 Розділу ХІІ «Місцеві податки і збори» в цілому та доповнено Підрозділ 10 Розділу XX Податкового кодексу України пунктом 18, в якому стаття 265 цього Кодексу застосовується з урахуванням деяких особливостей для фізичних осіб - платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

2. Цілі  регулювання

Основними завданнями запропонованого проекту рішення є забезпечення вимог чинного законодавства.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

 Альтернативний спосіб вирішення проблеми відсутній. Правове регулювання ґрунтується на загальнообов’язковості рішення селищної ради для виконання на території  смт. Розівки, що передбачено Податковим кодексом України та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»

4. Механізм розв’язання проблеми

Прийняття зазначеного регуляторного акту  дасть змогу Розівській селищної раді  привести свої нормативні акти відповідно до вимог чинного законодавства.

5. Обґрунтування можливості досягнення цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта.

Прийняття зазначеного регуляторного акта повністю забезпечує досягнення цілей, передбачених пунктом 2 цього Аналізу.

6. Очікуванні результати прийняття запропонованого регуляторного акта

 

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Місцева влада

Приведення діючого Порядку у відповідність до вимог чинного законодавства України

 

Фізичні та юридичні особи, які є власниками об’єктів нерухомості

Прозорість дій місцевих органів влади, гарантоване забезпечення належними умовами для забезпечення життєдіяльності міської ради

Витрати на сплату податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки

 

7. Обґрунтування строку дії запропонованого регуляторного акта.

Термін чинності даного регуляторного акта до прийняття нового регуляторного акта.

8. Показники результативності регуляторного акту.

Показниками результативності будуть надходження до селищного бюджету податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.

Відстеження буде проводитись  шляхом здійснення контролю  за аналізом надходжень до бюджету смт. Розівки місцевих податків і зборів, а саме: податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Базове відстеження результативності даного регуляторного акта буде проведено до дня набрання чинності регуляторного акта.

 З метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей повторне відстеження результативності буде здійснене через рік після набрання чинності цим актом.

 

 

Селищний голова                                                                              О.М.Щербань

 

 
План діяльності Розівської селищної ради Розівського району Запорізької області
з підготовки проектів регуляторних актів на 2015 рік
 
п/п
Перелік питань щодо підготовки проектів рішень селищної ради
Мета прийняття рішення селищної ради
Підрозділ відповідальний за підготовку проекту рішення
Строк підготовки проекту рішення
1.
Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду обєктів комунальної власності територіальної громади Розівської селищної ради
здійснення найбільш ефективного та раціонального використання майна , що належить до комунальної власності територіальної громади.
Виконавчий комітет селищної ради
I-півріччя
2.
Про затвердження Порядку погодження режиму роботи обєктів торгівлі та сфери послуг на території Розівської селищної ради
- встановлення прозорого механізму погодження режимів роботи;
- максимальна деталізація всіх процедур погодження режимів роботи;
Покращення якості торговельного, побутового обслуговування населення, можливість впливати на погодження режимів роботи об´єктів торгівлі та сфери послуг в нічний час.  
 
Виконавчий комітет селищної ради
I-півріччя
3.
Про затвердження Положення про торгівлю з лотків на території смт. Розівки
впорядкування лоткової торгівлі
Виконавчий комітет селищної ради
I-півріччя
 
       
 
Секретар селищної ради                                                                                     Л.Г.Денисенко
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                               





 


© 2011 Розівська селищна рада
Усі права захищені
При копіюванні матеріалів з сайту посилання на
roz.zp.ua  обов*язкове
Сайт розробленний у студії "Respect design@